^Powrót na górę
  • 1 Motto
    Nie zmuszajmy dzieci do aktywności, lecz wyzwalajmy aktywnośvć, nie każmy myśleć, lecz twórzmy warunki do myślenia. Nie żądajmy, lecz przekonujmy. Pozwólmy dziecku pytać i powoli rozwijajmy jego umysł tak, by samo widzieć chciało.” ----------------------------------- Janusz Korczak
  • 2 Motto
    Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy winniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać. ...................................... John F. Kennedy
  • 3 Motto
    Staraj się być odważnym, silnym, prawdomównym, sprytnym, zręcznym – jednym słowem staraj się być dzielnym. Po to – żeby być dla wszystkich pożytecznym. Żeby z tobą było wszystkim dobrze. ------------------------- dh. Aleksander Kamiński
  • 4 Lorem ipsum dolor...
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur...
  • 5 Lorem ipsum dolor...
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur...
baner

KLASA III

Wykonane prace proszę przesyłać na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

15.05.2020

 

Dziś zaczynamy nowy dział – będzie o jedzonku

Zatem przepiszcie proszę do zeszytów: (tego co jest na ZIELONO nie piszcie)

 

Sandwiches – kanapki

Chicken – kurczak

Salad – sałatka

Sausages – kiełbaski

Potatoes – ziemniaki

Eggs – jajka

Meatballs – klopsiki

Spaghetti – spaghetti

Ice – cream – lody

Chocolate – czekolada

I want – chcę

I want to eat – Chcę zjeść

 

 

(Teraz napiszmy jak komuś proponujemy coś do jedzenia i krótkie odpowiedzi na to)

 

Do you want to eat (chocolate) ? – Czy masz ochotę na (czekoladę)?

Yes, I do – tak, mam

No. I don’t – nie, nie mam

 

Słowo „czekolada” jest w nawiasie, ponieważ zamiast niej może być jakieś inne jedzonko

Nastepnie zróbcie ćw 1 i 2 str 48 w ćwiczeniach

 

24.04.2020

 Dzień dobry,

Zapiszcie sobie najpierw w zaszycie:

Big – duży

Small – mały

Fast – szybki

Slow – wolny

Tall – wysoki

Short – niski

Potem zróbcie zadanie 1 str. 44 (tu wystarczy tylko podpisać właśnie tymi nowymi słówkami)

Następnie zadanie 2 str. 44 – tu trzeba już opisać swoje ulubione zwierzątko i je narysować. Zdania mamy już zaczęte, i nie ma tam zwrotów „has” czy „hasn’t” czyli nie będziemy pisali co ma a czego nie ma.

Są natomiast zwroty „It’s” oraz „It isn’t” czyli musimy napisać JAKIE JEST te wasze zwierzątko.

Czyli w 1 zdaniu napiszcie nazwę, w 2 zdaniu trzeba napisać 2 słowa które opisują jakie jest. A w 3 zdaniu 2 słowa jakie to zwierzątko nie jest.

Nie musicie używać tylko tych nowopoznanych słówek, mogą to być np. kolory, lub inne słowa, które znacie.

Następnie na str. 39 z książki w ćw. 3 są dwa teksty, po ich przeczytaniu (jeśli będą problemy można się wspomagać słonikiem internetowym) zróbcie zadanie 1 i 2 str 45 w ćwiczeniach.

Powodzenia

 

03. 04. 2020

Dziś do zrobienia będą 2 strony 41 i 42.

W 1 ćwiczeniu na stronie 41 trzeba ułożyć pytania, tylko uważajcie jakie są odpowiedzi, ponieważ jest napisane o co macie zapytać. Następnie ćwiczenie 2 czyli uzupełnianie tekstu piosenki (jest w książce).

Kolejnie strona 42

W ćwiczeniu 1 napiszcie obok liczb literki, nie łączcie kreskami, ponieważ niekiedy ciężko jest stwierdzić która kreska z czym się łączy.

Ćwiczenie 2 trzeba zakreślić odpowiednią opcję z pogrubionych wyrazów tak by tekst zgadzał się z obrazkiem dinozaura (zwróćcie uwagę czy w tekście napisane jest HAS czy HASN’T).

Ćwiczenie 3 opiszcie dinozaura z ekranu komputera, napiszcie co ma i czego nie ma. Nie wymieniajcie też samych części ciała, użyjcie przed nimi jakiegoś przymiotnika lub koloru (jeśli pokolorujecie dinozaura) tak jak jest podane w przykładzie „big wings” – a nie tylko „wings”.

Powodzenia

 

Poprzednia lekcja

Przy pomocy tego co napisaliście w zeszytach (odnośnie "have got"), postarajcie się zrobić całą stronę 40 w ćwiczeniach.

Powodzenia.

Copyright © 2013. spcieszewo Rights Reserved.